Manuel terapi olarak bilinen bu uygulama fizyoterapistler tarafından hastaların rahatsızlıklarına uygun olarak eklemlere veya kaslara uygulanan hareketlerin bütünüdür. Uygulanan özel teknikler sayesinde kan akışını arttırarak ağrıların azalmasına yardımcı olur. Bir diğer tercih olan egzersizler ise fizik tedavinin vazgeçilmez unsurlarından biri olan temel bir uygulamadır. Alanında uzman fizyoterapistlerin hazırladığı egzersizler; vücudunuzun zayıf bölgelerinin güçlenmesine yardımcı olmak adına hazırlanır ve amacı daha sağlıklı kas ve sinir sistemine sahip olmanızı sağlamaktır.

Evde Fizik Tedavi ve Fizyoterapi Hizmetinin Avantajları Nelerdir?

Eklemlerde ve yumuşak dokularda meydana gelen hasarları en aza indirgemek adına uygulanan bu tedavi yöntemi sayesinde siz de bel, boyun fıtığına, eklem ağrılarına veda edebilirsiniz. Genel çalışma disiplini hastanın kas ve sinir sistemini harekete geçirerek kan dolaşımını arttırmak olan bu tedavi yöntemi sayesinde belirlenen süre içerisinde eski sağlığınıza kavuşmanız mümkündür. Uygulayacağınız evde fizik tedavi egzersizleri ile tedavi sürecinin daha verimli ilerlemesine yardımcı olabilirsiniz.

Evde uygulayacağınız her türlü egzersiz uzmanlar tarafından vücudunuzun yağısına uygun bir şekilde programlanmış özel hareketler olmalıdır ki bu ilerleyen süreçte tedavinin daha verimli bir hal almasına yardımcı olur.Özel fizik tedavi ve özel fizyoterapi kapsamına giren evde fizik tedavi hizmetleri her açıdan oldukça avantaj sağlamaktadır.Özellikle yatağa bağlı olan ya da fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezlerine gitmesi zahmetli olan hastalar için uygulanan evde özel fizik tedavi yöntemleri birçok açıdan daha elverişlidir. Hastanın enfeksiyon kapma olasılığını en aza indirgeyen bu tedavi yöntemi sayesinde kendinizi daha güvende hissedebilir ve ulaşım zorluğu çekmeden kolaylıkla tedavi olabilirsiniz. Bunun yanı sıra fizyoterapistlerin hastayla bire bir ilgilenmesini sağlayan bu uygulama sayesinde daha verimli bir tedavi süreci geçirmeniz mümkündür. Genelde egzersiz ve manuel tedavinin uygulandığı bu yöntem ile siz de kısa sürede sağlığınıza kavuşabilirsiniz. Eve gelen fizyoterapistler sayesinde vücut yapınıza uygun egzersizler yapabilir ve özel fizyoterapist vücudunuzda oluşan kireçlenme, fıtık ve benzeri durumlardan kolaylıkla kurtulabilirsiniz.Evde fizik tedavi ücretleri ve Evde fizyoterapi ücretleriyle ilgili bilgiyi bize ulaşarak edinebilirsiniz.Anadolu yakası fizyoterapist ve avrupa yakası fizyoterapistlerle ilgili bizden bilgi alabilirsiniz.